Het Virtual Reality Learning Lab ambieert een klantgerichte organisatie te zijn en probeert haar klanten de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we u uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.
Vertrouwelijkheid
Wij gaan ten alle tijden vertrouwelijk om met uw klacht. Dit houdt onder andere in dat we de klacht alleen bespreken met de teamleden die hier direct bij betrokken zijn, en alleen naar de informatie kijken die direct gerelateerd is aan uw klacht. We respecteren hierbij uw privacy.
In gesprek over uw klacht
Vervelend dat we niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. We proberen een open en bereikbare organisatie te zijn. We denken dan ook dat telefonisch of in persoon de meeste problemen kunnen worden opgelost. We nodigen u uit om contact op te nemen voor telefonisch overleg of een afspraak.
Schriftelijke klachtenprocedure
Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen.
Als u op meer formele wijze een klacht wilt indienen kunt u ons digitale klachtenformulier invullen.
We sturen u binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Hierna nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en bespreken dit met de betrokken medewerkers.
We reageren binnen maximaal 14 werkdagen inhoudelijk op uw klacht. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.
Is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld?
We horen dit graag van u. We zullen er alles aan doen om dit probleem in de toekomst niet meer voor te laten komen.
Is uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?
We horen dit graag van u en proberen samen met u verder te zoeken naar een oplossing.
Blijft u het oneens? Dan kunt u overwegen een klacht in te dienen bij onze onafhankelijke klachtenpersoon.
Klacht bij onafhankelijk klachtenpersoon
Als uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenpersoon, Marieke Kuijpers (mail, LinkedIn).
Binnen 3 weken na afhandeling van de klacht door het Virtual Reality Learning Lab kunt u uw klacht voorleggen aan onze onafhankelijke klachtenpersoon.
Binnen maximaal 4 weken na ontvangst van uw klacht door de klachtenpersoon wordt uw klacht afgehandeld.
Uitspraak klachtenpersoon
Het oordeel van de klachtenpersoon is bindend voor het Virtual Reality Learning Lab.
Registratie klacht en afhandeling
De klacht en de afhandeling wordt door Virtual Reality Learning Lab geregistreerd en bewaard voor de wettelijke termijn van 2 jaar.
Tot slot
Indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze organisatie en onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren.
We hopen op een goede verdere relatie en samenwerking.